Beskrivelse og kontaktoplysninger

PUK – KLUBBEN DU ALDRIG GLEMMER!

Fritidsklubben Puk, under Hornbæk Skole, er en hyggelig institution for alle elever fra 4. klasse. Puk har mere end 40 år på bagen, fyldt med traditioner og historie.

Vi ligger placeret i hjertet af Hornbæk, tæt på dejlig skov og strand. Som medlem af Puk er du altid i trygge hænder hos vores fagligt dygtige personale, som altid tager udgangspunkt i netop dig. I Puk indgår du i varierende og mangfoldige fællesskaber og står aldrig alene.

Med ca. 180 medlemmer er Puk med til at skabe mening hos børn og unge. Vi støtter dem i at skabe relationer, kunne samarbejde og løse konflikter samtidig er Puk en klub:

• Som børn og forældre kan være trygge ved.
  • Som er en del af børnenes daglige netværk.
  • Hvor børnene får mulighed for at afprøve/udfordre evner, viden, talent og sociale kompetencer.
  • Hvor værdier som selvværd, tolerance, ansvarlighed, glæde og humor er de bærende elementer.

Klubbens dygtige medarbejdere tager gerne på Skitur, Kanotur, Vilde Vulkaner, Dykkerture og mange andre ture med børn og unge. Selve klubben indeholder blandt andet også:

• Kreative værksteder
  • Café
  • Musikrum
  • Computerrum
  • En gammel gymnastiksal
  • Multirum

Når man indmelder sig i Puk, er det vigtigt at udfylde barnet profil, samt diverse kørsels- og svømme tilladelser inde på Tabulex. Ved ind- og udmeldelse til fritidsklubben PUK skal forældre benytte digital pladsanvisning

Det koster 405 kr. at være medlem af Puk som opkræves via kommunen. Klubbens medlemmer skal selv betale halvdelen af alle udgifter til ture, materialer etc. Hvert medlem har sin egen konto i klubben, som de kan indsætte penge på.

Klubben har åbent:

Mandag 13:30 til 20:00

Tirsdag 13:30 til 18:00

Onsdag 13:30 til 18:00

Torsdag 13:30 til 20:00

Fredag 13:30 til 16:30

Husk! Du kan spise aftensmad i Puk mandag og torsdag.

Kontaktoplysninger:

Fritids- og ungdomsklubben Puk